Webscan
Webscan – hoe staat jouw website ervoor?
Je hebt een website en vraagt je af of een webscan zinvol voor je kan zijn. En als je dan een webscan laat doen, want heb je dan in handen?
Het is eigenlijk heel simpel: waarom zou je voor een website betalen, als die website niets voor je doet? Dan kan je hem namelijk beter uit de lucht halen. Als Mijss een webscan voor je maakt, dan gaat het om het beantwoorden van de allereerste vraag:
Wat en wie wil je met je website bereiken?
Met die gedachten scan in je website op de teksten (tone of voice), het gebruiksgemak in relatie tot het doel van je website en of er duidelijk in naar voren komt wat jij verwacht van de klant (call-to-action). Daarnaast kijk ik of Social Media een waardevolle bijdrage kan leveren.
Een webscan hoeft niet duur te zijn en geeft je vaak al verbeterpunten, die je zelf kunt uitvoeren. Maar wil je na dit advies je website grondiger aanpakken, dan kan Mijss dit natuurlijk voor je doen.
Neem contact op met Mijss voor een offerte.